Piaggio motor blokkal szerelt robogók szerviz oldala

Piaggio NRG

50 Mc2 (alváz száma ZAP CO4000) 1997 márciustól, NRG mc2

2 ütemű,  karburátoros (Dell’Orto PHVA), 49,4 cc folyadék hűtéses Piaggio blokk

Kerékméretei elöl-hátul 130/60 13 colos

Gyújtógyertya: Champion N84

Olajtípus: 2t full synth (Selénia Hi-Tech 2T)

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 80 ml)

Végsebesség: 70 km/h

—————————————————————–

Piaggio NRG eXtreme DD és DT  mc3piaggio-nrg-mc3-dd-01

2 ütemű,  karburátoros (Dell’Orto PHVA), 49,4 cc léghűtéses (DT) folyadék hűtéses (DD) EURO 1-es motor

Kerékméretei elöl-hátul 130/60 13 colos, 130/60 13 colos

Elöl tárcsa 175 mm, hátul dobfékes

Gyújtógyertyája: Champion RN2C vagy NGK B9ES vagy BR9ES (Kat)

Motorolaja: Selénia Hi-Scooter 2t vagy Eni i-Ride synth

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 85 ml)

Akkumulátorja: 12V 4 Ah, (YB4LB)

—————————————————————

Power DD (alváz száma ZAPC45100)

Power Dt (alváz száma ZAPC45300)

2 ütemű,  karburátoros (Dell Orto PHVA 17,5), 49,4 cc léghűtéses (DT) folyadék hűtéses (DD) EURO 2-es motor

Kerékméretei elöl-hátul 120/70 13 colos, 140/60 13 colos

Elöl tárcsa 175 mm, hátul dobfékes

Gyújtógyertyája: Champion RGN2C vagy NGK B9ES vagy BR9ES (Kat)

Motorolaja: Selénia Hi-Scooter 2t vagy Eni i-Ride synth

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 API GL 4 (kb. 85 ml) vagy 75w/85 API GL4

Akkumulátorja: 12V 4 Ah, (YB4LB)

Fontos információ! Az injektoros változat (Purejet) természetesen kevesebbet fogyaszt a karburátorosokkal szemben,viszont a javítási költsége 3-4-szerese a karburátorosokénak. A tanácsunk az,hogy csak vadonatúj injektorost vegyetek,használtat nem érdemes.