Piaggio NRG
50 Mc2 (alváz száma ZAP CO4000) 1997 márciustól,
2 ütemű, karburátoros (Dell’Orto PHVA), 49,4 cc folyadék hűtéses Piaggio blokk
Kerékméretei elöl-hátul 130/60 13 colos
Gyújtógyertya: Champion N84
Olajtípus: 2t full synth (Selénia Hi-Tech 2T)
Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 80 ml)
Végsebesség: 70 km/h
—————————————————————–
Piaggio NRG eXtreme DD és DT mc3
2 ütemű, karburátoros (Dell’Orto PHVA), 49,4 cc léghűtéses (DT) folyadék hűtéses (DD) EURO 1-es motor
Kerékméretei elöl-hátul 130/60 13 colos, 130/60 13 colos
Elöl tárcsa 175 mm, hátul dobfékes
Gyújtógyertyája: Champion RN2C vagy NGK B9ES vagy BR9ES (Kat)
Motorolaja: Selénia Hi-Scooter 2t vagy Eni i-Ride synth
Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 85 ml)
Akkumulátorja: 12V 4 Ah, (YB4LB)
—————————————————————
Power DD (alváz száma ZAPC45100)
Power Dt (alváz száma ZAPC45300)
2 ütemű, karburátoros (Dell Orto PHVA 17,5), 49,4 cc léghűtéses (DT) folyadék hűtéses (DD) EURO 2-es motor
Kerékméretei elöl-hátul 120/70 13 colos, 140/60 13 colos
Elöl tárcsa 175 mm, hátul dobfékes
Gyújtógyertyája: Champion RGN2C vagy NGK B9ES vagy BR9ES (Kat)
Motorolaja: Selénia Hi-Scooter 2t vagy Eni i-Ride synth
Hajtóműolaja: SAE 80W-90 API GL 4 (kb. 85 ml) vagy 75w/85 API GL4
Akkumulátorja: 12V 4 Ah, (YB4LB)
Fontos információ! Az injektoros változat (Purejet) természetesen kevesebbet fogyaszt a karburátorosokkal szemben,viszont a javítási költsége 3-4-szerese a karburátorosokénak. A tanácsunk az,hogy csak vadonatúj injektorost vegyetek,használtat nem érdemes.