Piaggio motor blokkal szerelt robogók szerviz oldala

Piaggio Liberty

Piaggio Liberty 50 Catalyzed 2T (alváz száma ZAPC15)

2 ütemű,  karburátoros (Weber 120M) léghűtéses  motor. 

Kerékméretei elöl-hátul 80/80 16 colos, 90/80 16 colos (1,8 és 2,0 bar)

Elöl tárcsa 220 mm, hátul dobfékes

Gyújtógyertyája: Champion RN2C vagy NGK B9ES vagy BR9ES (Kat)

Motorolaja: Selénia Hi-Scooter 2t vagy Eni i-Ride synth

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 150 ml)

Akkumulátorja: 12V 4 Ah, (YB4LB)

————————————————————————————-

Piaggio Liberty 50 4T (alváz száma ZAPC422)

4 ütemű, 2 szelepes, karburátoros (Keihin CVK 18) léghűtéses motor. 

Kerékméretei elöl-hátul 80/80-16, 90/80 14 colos (2,0 és 2,2 bar)

Elöl tárcsa 220 mm, hátul dobfékes

Gyújtógyertyája: Champion RG4HC vagy NGK CR9EB, NGK PMR7A (2006-tól!)

Motorolaja: Liqui Moly HC Scoooter 5w40 Selénia 4 Tech 5w40 (850 ml)

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 85 ml)

Akkumulátorja: 12V 9 Ah

————————————————————————————

Piaggio Liberty 125 4T (2001-2003 alváz száma ZAPM222) (2004-től ZAPM381)

4 ütemű, 2 szelepes, karburátoros (Walbro WVF 6B, 2004-től KEIHIN CVEK26) léghűtéses, 124 ccm LEADER motor. 

Kerékméretei elöl-hátul 80/80-14 vagy 16, 110/80 14 colos (1,8 és 2,0 bar)

Elöl tárcsa 220 mm, hátul dobfékes

Gyújtógyertyája: Champion RG4HC vagy NGK CR7E, 2004-től Champion RG6YC vagy NGK CR7EB (2002-től!)

Motorolaja: Liqui Moly HC Scoooter 5w40 Selénia 4 Tech 5w40 (1000 ml)

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 100 ml)

Akkumulátorja: 12V 9 Ah

—————————————————————————————

Piaggio Liberty 150 4T (2002-től)

4 ütemű, 2 szelepes, 12,1 LE, karburátoros, léghűtéses, 151 ccm LEADER motor. 

Kerékméretei elöl-hátul 90/80-14 vagy 16, 110/80 14 colos (1,8 és 2,0 bar),  

Gyújtógyertyája: Champion RG6YC vagy NGK CR7EB

Motorolaja: Liqui Moly HC Scoooter 5w40 Selénia 4 Tech 5w40 (1000 ml)

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 100 ml)

—————————————————————————————

Piaggio Liberty 200 4T (2004-től)

4 ütemű, 2 szelepes, 12,1 LE, karburátoros, léghűtéses, EURO 2-es 198 ccm LEADER motor. 

Kerékméretei elöl-hátul 100/80-16, 120/70 14 colos (1,8 és 2,0 bar),  

Gyújtógyertyája: Champion RG6YC vagy NGK CR7EB

Motorolaja: Liqui Moly HC Scoooter 5w40 Selénia 4 Tech 5w40 (1000 ml)

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 100 ml)

—————————————————————————————

Piaggio Liberty 50 i-get piaggio liberty i-get 2016 január

4 ütemű, 3 szelepes, 2,4 kW, benzin befecskendezős, léghűtéses, (SOHC), EURO 3-as 49.9 ccm i-get motor.  

Kerékméretei elöl-hátul 90/80-16, 100/80 14 colos (1,8 és 2,0 bar)

Elöl tárcsa 240 mm, hátul dobfékes

Gyújtógyertyája: nincs adat

Motorolaja: Liqui Moly HC Scoooter 5w40 Eni i-Ride PG 4 Tech 5w40 (1000 ml)

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 100 ml)

————————————————————————————-

Piaggio Liberty 125 i-get ABS

4 ütemű, 3 szelepes, 8 kW, benzin befecskendezős, léghűtéses, (SOHC), EURO 3-as 124 ccm i-get motor. 

Kerékméretei elöl-hátul 90/80-16, 100/80 14 colos (1,8 és 2,0 bar)

Elöl-hátul tárcsafékes 240 mm (ABS), 140 mm

Gyújtógyertyája: nincs adat

Motorolaja: Liqui Moly HC Scoooter 5w40 Eni i-Ride PG 4 Tech 5w40 (1000 ml)

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 100 ml)

———————————————————————————–

Piaggio Liberty 150 i-get ABS

4 ütemű, 3 szelepes, 9,6 kW, benzin befecskendezős, léghűtéses, (SOHC), EURO 3-as 155 ccm i-get motor. 

Kerékméretei elöl-hátul 90/80-16, 100/80 14 colos (1,8 és 2,0 bar)

Elöl-hátul tárcsafékes 240 mm (ABS), 140 mm

Gyújtógyertyája: nincs adat

Motorolaja: Liqui Moly HC Scoooter 5w40 Eni i-Ride PG 4 Tech 5w40 (1000 ml)

Hajtóműolaja: SAE 80W-90 api GL 4 (kb. 100 ml)

A Piaggio Liberty típus az amit én Olaszoknak vagy városi lányoknak ajánlok. Nekem is volt egy példányom belőle, teljesen jó volt és jól működött. 

Brossúra letöltése (olasz)

Épp szerencsém volt szerelni egy Piaggio Liberty 2t 50-est (1998-as évjáratút). Nos sajnos arra kellett rájönnöm,hogy nem mindenki tartja karban a masináját 🙁 Nem volt benne légszűrő, mert már „eltűnt” belőle, a légszűrő a házban foszlott szét 🙁 . Ilyet még én sem láttam. És sajnos a karburátorban is volt bőven kosz egészen a szívócsonk alatt a membránig. Így szinte biztos,hogy a főtengely és a dugattyú is kapott a koszból rendesen. Nagy kár, mert nem adták olcsón ezt a robogót egy ismerősömnek és költhetett rá rendesen! A gumikról nem is beszélve….